Ondersteuning van de klachtenbemiddelaar

golf
  1. Home
  2. Over BovenIJ
  3. Klacht indienen
  4. Klachtenbemiddelaar

Ondersteuning van de klachtenbemiddelaar

Als u niet tevreden bent met de uitkomst van het gesprek met de direct betrokkenen kunt u de klachtenbemiddelaar inschakelen. U kunt dit ook direct doen. De klachtenbemiddelaar kan uw klacht onder de aandacht brengen van de betrokkene(n).

Adviseren

Als u liever uw klacht eerst met iemand bespreekt, kunt u ook bij de klachtenbemiddelaar terecht. Zij kan u informatie en advies geven over de mogelijkheden waarop uw klacht behandeld kan worden.

Bemiddelen

Als u een reactie van de betrokkene(n) op uw klacht wenst en/of streeft naar een oplossing dan kunt u de klachtenbemiddelaar vragen om bemiddeling. De bemiddelaar kan een gesprek tussen u en de betrokkene(n) regelen. Als u dit wenst kan de klachtenbemiddelaar hierbij aanwezig zijn als onpartijdig gespreksleider.

Vragen om een reactie

Een andere mogelijkheid is dat de klachtenbemiddelaar de betrokkene(n) op de hoogte stelt van uw ervaring en vraagt om een (schriftelijke) reactie. Zij zal u vervolgens van het resultaat op de hoogte brengen.

Uw medisch dossier onderzoeken

Wilt u hulp van de klachtenbemiddelaar? Dan geeft u automatisch toestemming aan de klachtenbemiddelaar om onderzoek te doen in uw medisch dossier.

Bereikbaarheid klachtenbemiddelaar

De klachtenbemiddelaar is bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag.

  • Telefonisch: U kunt uw naam en telefoonnummer inspreken (020 - 634 6335). De klachtenbemiddelaar belt u dan zo spoedig mogelijk terug. Ook kunt u een afspraak maken voor een gesprek.
  • Digitaal: Vermeld uw naam, telefoon, email, geboortedatum. Geef aan dat u een klacht wilt doorgeven. Stuur uw mail naar klachten@bovenij.nl.
  • Schriftelijk: U kunt uw klacht schriftelijk indienen via:
    BovenIJ ziekenhuis
    t.a.v. Klachtenbemiddelaar
    Postbus 37610
    1030 BD Amsterdam

Wij hopen dat uw klacht wordt opgelost na het bespreken ervan met de betrokkenen of na bemiddeling van de klachtenbemiddelaar. Als dit niet zo is of als u over uw klacht een uitspraak wenst, kunt u zich richten tot de onafhankelijke klachtencommissie.

Deze website plaatst cookies. Dit doen we om onze site gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van het bezoekersgedrag. Maar u blijft anoniem. Als u verder surft, accepteert u onze cookies.

Terug naar bovenScroll naar boven