Geef uw mening over BovenIJ

Geef uw mening over BovenIJ
Wij zijn altijd benieuwd naar wat u van onze zorg en onze service vindt. Want we leren van alle complimenten én klachten. Zo kunnen we ons blijven verbeteren.
Uw ervaring
Wanneer u tevreden of ontevreden bent over de zorg en de voorzieningen tijdens uw verblijf in het BovenIJ, dan horen wij dit graag.
Op deze manieren kunt u ons dat laten weten :
- Geef uw complimenten en klachten over onze zorg door aan de afdeling of zorgmedewerkers.
- Gaat uw ervaring over de voorzieningen tijdens uw verblijf? Mail naar:
- Vraag onze klachtenbemiddelaar om u te helpen. Mail naar:
- Laat uw klacht beoordelen door de klachtencommissie.
De folder Uw ervaring bespreken gaat over de verschillende manieren om uw ervaring door te geven. U leest ook wat onze klachtenbemiddelaar en de klachtencommissie voor u kunnen doen.
Zorgkaart Nederland
Bent u tevreden over de zorg die u in het BovenIJ ziekenhuis kreeg? En wilt u dat andere patiënten dit ook weten? Dan kunt u uw positieve ervaring delen op de website van Zorgkaart Nederland. U kunt hier ook suggesties doen om onze zorg te verbeteren. Deze website is ook handig als u zelf benieuwd bent naar de ervaringen van andere patiënten.
Patiënttevredenheidsonderzoek
Het BovenIJ ziekenhuis vraagt regelmatig aan patiënten of zij een patiënttevredenheidsonderzoek willen invullen. Dit is een vragenlijst die u via Mijn BovenIJ invult. De vragen gaan over hoe u de zorg in ons ziekenhuis heeft ervaren. Zo weten wij wat goed gaat en wat we kunnen verbeteren. Het BovenIJ ziekenhuis stelt uw medewerking aan de patiëntentevredeheidsonderzoeken erg op prijs. Hierdoor kunnen we de kwaliteit van onze zorg verder verbeteren. Uw mening over onze zorg telt!