Antwoord op al uw vragen over PGO bij de Helpdesk Digitale Zorg

PGO is een afkorting van persoonlijke gezondheidsomgeving. Dat is een app of website waar u een kopie van uw medische gegevens kunt bekijken. U kunt zelf in uw PGO ook gegevens toevoegen. Ook informatie van het BovenIJ kunt u als patiënt in een PGO downloaden.
De voordelen van een PGO zijn:
- U heeft zelf de controle over uw medische gegevens
- Alle gegevens over uw gezondheid staan op één online plek
- U maakt in uw PGO veilig verbinding met verschillende zorgverleners
Met vragen over PGO kunt u vanaf nu ook terecht bij de Helpdesk Digitale Zorg.
Op deze website is veel informatie te vinden en u kunt daarnaast bellen, mailen of chatten met een medewerker. U kunt er ook een keuzehulp invullen, om te kijken welke PGO app op website het beste bij u past.
Bekijk ook de pagina Persoonlijke gezondheidsomgeving (PGO)

Vragen over digitale middelen?
Heeft u vragen over Mijn BovenIJ of de BeterDichtbij app? Of wilt u iets weten over Thuismeten? U kunt terecht bij het Patiëntenservicebureau.
In het BovenIJ kunt u terecht bij het Patiëntenservicebureau voor hulp en uitleg bij onze digitale zorgmiddelen. Het Patiëntenservicebureau vindt u meteen rechts naast de receptie.
Zij kunnen u bijvoorbeeld helpen met inloggen op patiëntenportaal Mijn BovenIJ of het installeren en gebruiken van de BeterDichtbij of Thuismeten app. U kunt uw vraag ook mailen naar