Voor iedereen
Iedereen is welkom in het Stiltecentrum: patiënten, naasten en medewerkers. Het is een plek om even tot rust te komen, stil te zijn of te bidden.
Loop gerust binnen en neem een moment voor uzelf. Voor het islamitisch gebed is er een aparte plek ingericht.
Er ligt ook een boek waarin u uw gedachten, wensen en gebeden kunt opschrijven.