klachtenbemiddelaar

Anita Hack

Iedere patiƫnt heeft volgens de wet het recht om gehoord te worden als er sprake is van een klacht

golf
  1. Home
  2. Medewerkers
  3. Anita Hack

'Na ruim 13 jaar ervaring als klachtenfunctionaris weet ik dat een klacht voorleggen meestal niet zomaar wordt gedaan en sterke emoties kan oproepen. Bij u, maar ook bij de persoon aan wie de klacht gericht is.

Als klachtenfunctionaris ben ik onpartijdig. Ik doe mijn werk met veel plezier en zie het als een uitdaging om zowel u, als de persoon aan wie de klacht gericht, is te ondersteunen bij de behandeling van uw klacht.

Voor mij begint dat met goed luisteren. Wat is er gebeurd? Wat was uw verwachting? Wat was de bedoeling en waar is het anders gegaan? Wat betekent dat voor u? Wat heeft u nodig om weer verder te kunnen? Hetzelfde doe ik met de persoon aan wie de klacht gericht is. Als mensen na een klachtbehandeling weer positief verder kunnen, met elkaar of ieder voor zich is dat een mooi resultaat.

Voor de organisatie is uw klacht een kans om te leren en te verbeteren. Alle medewerkers en specialisten zetten zich in voor de best mogelijke zorg. Niemand wil een klacht veroorzaken. Dat neemt niet weg dat er in de hectiek van alledag iets kan gebeuren waardoor er een klacht ontstaat.

Als dat gebeurt, neem dan contact op. Daarmee worden we Samen Beter!'

Deze website plaatst cookies. Dit doen we om onze site gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van het bezoekersgedrag. Maar u blijft anoniem. Als u verder surft, accepteert u onze cookies.

Terug naar bovenScroll naar boven