BeterDichtbij app activeren

Heeft u een vraag? Met de BeterDichtbij app bent u direct in contact met uw zorgverlener in het BovenIJ. In deze folder leest u hoe u de app activeert op uw telefoon, tablet of computer.

Heeft u een vraag over uw behandeling? Dan kunt u ons ook appen via de BeterDichtbij app. Zo heeft u op een makkelijke en veilige manier direct contact met uw eigen zorgverlener in het BovenIJ. Uiterlijk binnen 3 werkdagen ontvangt u een antwoord. En uiteraard garanderen we uw privacy.

Activeren op uw telefoon of tablet

  1. Download de BeterDichtbij app in de Google Play Store (Android) of de Apple App Store (iPhone).
  2. Open de BeterDichtbij app. Lees de Gebruikersvoorwaarden en klik op ‘Akkoord’.
  3. Vul de gegevens in waar om wordt gevraagd, zoals uw mobiele telefoonnummer. Dit hoeft u maar één keer te doen.
  4. Nu ontvangt u een SMS met een code om veilig uw gegevens te bevestigen (sommige telefoons verwerken deze code automatisch, vul anders de code handmatig in).
  5. Volg de stappen en instructies die nu volgen in de app. Gebruik hetzelfde e-mailadres zoals dat van u bekend is bij uw zorgverlener.
  6. Aan het einde van de stappen stelt u een zelfgekozen 5-cijferige pincode in. Onthoud deze goed. U heeft deze pincode nodig wanneer u volgende keer de app gebruikt
  7. Klaar! U hebt de BeterDichtbij app nu veilig geactiveerd. U kunt vanaf nu makkelijk en veilig berichten sturen of beeldbellen met uw zorgverlener.

BeterDichtbij op uw computer

BeterDichtbij op uw computer gebruiken kan ook om berichten te sturen aan uw zorgverlener. Bekijk de instructie: www.beterdichtbij.nl/computer

Let op: beeldbellen kan alleen via een mobiele telefoon of tablet.

Heeft u vragen?

BeterDichtbij servicedesk
E-mail:  
Telefoon: 085 – 27 35 398

 

Deze website plaatst cookies. Dit doen we om onze site gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van het bezoekersgedrag. Maar u blijft anoniem. Als u verder surft, accepteert u onze cookies.

Terug naar bovenScroll naar boven