Om de voorbereiding op uw opname in het ziekenhuis zo goed mogelijk te regelen, werkt het BovenIJ ziekenhuis met een patiënten service bureau (PSB). De medewerkers van het patiënten service bureau houden in de gaten of alle zaken voor uw opname geregeld zijn voordat u wordt opgenomen.
Bij het Patiënten Service Bureau kunt u in contact komen met een:
In de meeste gevallen kunnen deze gesprekken op dezelfde dag plaats vinden. Mocht dit niet lukken, dan wordt een andere afspraak met u gemaakt. De medewerkers van het patiënten service bureau nemen contact met u op zodra alles voor uw opname gereed is en de opnamedatum bekend is.
Bij opname in het BovenIJ ziekenhuis wordt u gevraagd een contactperso(o)n(en) op te geven. De gegevens van deze contactperso(o)n(en) worden opgenomen in uw digitale dossier. De contactpersoon kan helpen om het contact tussen u, uw familie en de verpleegkundigen zo goed mogelijk te laten verlopen. (Medische) informatie wordt alleen gedeeld met u of de contactpersoon. Familie en kennissen kunnen via de contactpersoon informeren naar uw situatie.
Lees meer over het beschermen van uw privacy: Privacywetgeving - AVG
Hebt u in de periode voor uw opname nog vragen, stelt u ze dan gerust aan de medewerkers van het patiënten service bureau. Zij zijn er om u te helpen uw opname zo goed mogelijk voor te bereiden. U kunt de medewerkers bereiken van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren.
Wilt u deze pagina delen via Social media? Accepteer dan eerst de functionaliteit cookies.