U bevindt zich hier: Home | Patiënt | Compliment, klacht of suggestie? | Klacht indienen | Klachtencommissie
Als u niet tevreden bent over de manier waarop wij uw klacht hebben opgelost ontstaat er een geschil. Dit geschil kunt u voorleggen aan de klachtencommissie.
Deze commissie is door de Raad van Bestuur ingesteld om uw klacht te behandelen. De commissie doet een uitspraak over de gegrondheid van uw klacht. Ook heeft de commissie de mogelijkheid om de Raad van Bestuur te adviseren over eventueel te nemen maatregelen. Beoordeling en afhandeling van de klacht gebeurt binnen drie maanden. De uitspraak van de commissie is niet bindend.
De commissie werkt volgens een klachtenreglement.
De klachtencommissie bestaat uit zeven leden. Om een zo onpartijdig mogelijke behandeling te waarborgen zijn de voorzitter en nog een lid, niet verbonden aan het ziekenhuis. De klachtencommissie behandelt alleen klachten die schriftelijk zijn ingediend.
U kunt uw brief richten aan:
BovenIJ ziekenhuis
t.a.v. de Klachtencommissie
Postbus 37610
1030 BD Amsterdam
De leden van de klachtencommissie en de klachtenbemiddelaar hebben geheimhoudingsplicht.
Als u een klacht indient bij de klachtenbemiddelaar of de klachtencommissie, wordt deze geregistreerd. De gegevens worden anoniem in een rapportage verwerkt. Deze rapportage wordt voorgelegd aan de Raad van Bestuur en het management van het BovenIJ ziekenhuis.
Wilt u deze pagina delen via Social media? Accepteer dan eerst de functionaliteit cookies.