Wanneer u tevreden of ontevreden bent over de zorg voor u in het BovenIJ ziekenhuis, dan horen wij dit graag van u. Wij komen dan namelijk te weten wat we goed doen óf krijgen door uw suggestie de kans om onze zorg te verbeteren.
Geef uw compliment rechtstreeks aan de afdelingen of mensen over wie u tevreden bent. Dat geldt ook voor klachten: bespreek deze eerst met de direct betrokkene.
Onder het kopje 'Klacht indienen' leest u hoe u met een klacht ook terecht kan bij onze klachtenbemiddelaar. Het is ook mogelijk om gebruik te maken van het 'Formulier voor compliment, suggestie of klacht' - zie onder gelijknamig kopje.
Wij vinden veilige zorg belangrijk. Daar zetten wij ons allemaal voor in. U kunt zelf ook bijdragen aan een veilige behandeling van u en uw medepatiënten. Bijvoorbeeld door vragen te stellen en onze instructies en adviezen goed op te volgen. Lees onze adviezen (pdf) om bij te dragen aan een veilige behandeling. Heeft u vragen, twijfelt u over uw behandeling of ziet u een onveilige situatie? Bespreek het dan direct met de betreffende zorgverlener.
Bent u tevreden met uw ervaring met het BovenIJ ziekenhuis en wilt u andere patiënten helpen die op zoek zijn naar een ziekenhuis? Deel uw ervaring via Zorgkaart Nederland. U kunt ons ook praktische suggesties geven voor het verder verbeteren van onze zorg. Op Zorgkaart Nederland kunt u zorginstellingen zoeken, vinden en waarderen.
Wilt u deze pagina delen via Social media? Accepteer dan eerst de functionaliteit cookies.