Wat gebeurt er als een patiënt zich niet kan legitimeren?

U bevindt zich hier: Home | Veelgestelde vragen | Rechten en plichten | Wat gebeurt er als een patiënt zich niet kan legitimeren?

Wat gebeurt er als een patiënt zich niet kan legitimeren?

Als een patiënt zich niet kan legitimeren, krijgt hij de gelegenheid om dat bij het eerstvolgende bezoek te doen. Als er geen vervolgbezoek is, dient hij zich binnen veertien dagen alsnog te melden met  legitimatiebewijs en zorgverzekeringsbewijs. De patiënt kan dan terecht bij de balie van de polireceptie in de centrale hal van het BovenIJ ziekenhuis, op maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur. Als een patiënt zich niet tijdig heeft kunnen identificeren, mag het BovenIJ ziekenhuis de rekening niet indienen bij uw zorgverzekeraar. De patiënt ontvangt de rekening dan thuis.

 

Wilt u deze pagina delen via Social media? Klik dan hier.

Cookie Policy

Deze site gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke ervaring geven.
Strict noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren, of om te voorzien in door u aangevraagde faciliteiten.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor een betere gebruikerservaring ontstaat.
Online surfgedrag gebaseerde reclame cookies
Deze cookies worden gebruikt om op de gebruiker toegesneden reclame en andere informatie te tonen.
Meer weten...